İşinde Mutlu olan Arkadaşım Var!

Posted: Mart 5, 2014 in hayat, Uncategorized, yemek
Etiketler:, , ,

İşinde mutlu olan arkadaş bulmak ne kadar da zor, özellikle özel sektörün pasını, kirini, çamurunu yutan arkadaşlar arasında yaptığı işte mutlu olan çok az tanıdığım var. (“Çok az” diye de şimdi aklıma gelmeyenler için söylüyorum. Yoksa eğer kolpalık yapıp yalan söylemiyorlarsa herkeste bi şikayet var) Son günlerde arkadaşlardan birinin düzenli olarak paylaştığı pasta fotoğrafları ilgimi çekmeye başlamıştı, Gkcn’s Bakery. Bunu tam zamanlı mı yapıyor yoksa hobi olarak mı takılıyor tam bilemediğimden en iyisi bunu kendisine sormak olacaktı. Naptık sorduk tabi ve bazılarımızın uğraşıp da beceremediği, bazılarımızın ise götünün yemediği şeyi onun yaptığını gördük. Kısa mülakatımız, boş laflar atılarak aşağıdaki gibiydi

Birben: Gkcn’s Bakery selam, çok merak ettiğim bişi sorucam sana, daha doğrusu 2
Gkcn’s Bakery: tabiki, o da olur:)

B: 1- Sadece Gkcn’s Bakery ile mi uğraşıyosun?
G: Evet, zira yeni işim artık butik pastacılık

B: Çok güzel bu da 2. soruyu anlamsızlaştırmıyor böylece. Nasl cesaret ettin? Nasıl karar verdin?
G: 3 ay önce istifa ettim, zaten çok daralıodum. Özel sektör beni boğmuştu. Sonra kendim bişiler yapabilirmiyim diye düşünmeye başladım, zaten mutfak delisiydim yemek pasta börek yapmayı çok seviodum ama ilk aklımda olan pastacılık diildi. Sonra bi arkadaş rica etti denedim çok beğendi o duydu bu duydu derken başladım

B: Helal olsun tebriks
G: Kurs da alıyorum bi taraftan kendimi geliştirmek için. böyle gidiyor bakalım şimdilik:)

B: Bi anda yani son 4-5 ayda en azından benim gördüğüm çok fazla bu senin yaptığın işe giren var. Korkutmadı mı bu?
G: Öyle düşünürsen hiçbişi yapmaman lazım. Bi kaç kişi daha sordu bu soruyu ama bi sürü doktor var bi sürü mühendis var bi sürü lokanta var, herşeyden çok var yani.

B: Örnekler tam oturmuyo ama ossun (: Peki son soru, bu işe girerken para kazanmam lazım diyerek mi yoksa kazanırsam negzel kazanmassam da kasımpaşa mı dedin?
G: 4 tane ayrı iş yerinden istifa etmiş birisi olarak şuan ilk defa çok severek iş yapıyorum. Geceleri rüyamda sürekli iş görüyorum ve sabah saati kurmadan hevesle uyanıyorum. Açlıktan ölçek bi duruma gelmediğim sürece az da kazansam devam etmeyi düşünüyorum ki efet Kasımpaşa diyerek başladım

B: tekrardan tebriks. bu kısa mülakat için teşkürler ((:
G: saolasın inşallah daha da çok güzel olur ilerde:) rica ederim gene beklerim nerde yayınlancak😛 ?

Sonundan da anlayacağınız gibi buraya koymak gibi bir niyetim yoktu ama sonra düşününce neden olmasındı ki. Belki biri şans eseri okur da Gkcn’s Bakery‘nin yaptığından, söylediklerinden gaza gelip mutlu olacağı işi yaparsa negzel olur dedim.

Son olarak hafiften Gkcn’s Bakery reklamı yaparak bitireyim (: Yazı içinde sürekli verilen link(Gkcn’s Bakery) facebook sayfası. Twitter’dan takip etmek için tıklayın bakim. Bunların haricinde Instagram’daki (buraya tıklarsan gideceksin) hesabından özel mesajla veya pek tabi mail yoluyla kendisine gokcenbayrakci@gmail.com ulaşabilirsiniz.

Kendi deyimiyle;

Plazadan -> Mutfağa!!!
Eski bir beyaz yakadan yepyeni lezzetler🙂
Sevginin hamurla şekil almış hali

Bir Cevap Yazın

