Hebele s01e07

Posted: Ağustos 14, 2012 in ölesine

Bulmak istedigin gibi mi birak yoksa buldugun gibi mi birak. Ya birisi bulmak istedigi gibi biraktiysa o zaman ona saygi duyup buldugum gibi mi birakmaliyim yoksa kendi bulmak istedigim gibi mi birakmaliyim? ya elemanla sonsuz donguye girersek?

Bi orumcek var her gun duzenli bisikletime ag oruyor ben de her sabah mecburen onu bozuyorum. Ben simdi muhtemel bir hayvanin olmekten mi kurtarmis oluyorum yoksa bir hayvanin ac kalmasina mi yol acmis oluyorum? Iyi miyim kotu muyum? Doganin dengesini mi bozuyorum napiyorum noluyor?

“Parayla imanin kimde oldugu belli olmaz” diye bi laf var ya bu devirde dini imani para olanlar oldugu icin artik paranin da imanin da kimde oldugu cok belli oluyo gibi geliyo bana.

Şu anki aklim olsa kucukken ne olacaksin diye sorduklarinda turist olucam derdim.

Osman sayesinde bugün 3 defa dinlediğim AC/DC konserinin nadide bir parçasıyla bitiriyorum.

 

Bir Cevap Yazın

