Hangimiz tam masumuz?

Posted: Haziran 11, 2012 in ölesine, hayat

Ne zamandır kafamda dönüp duruyor, herkes (zamanında kesin ben de yapmışımdır) sürekli birilerinden şikayet ediyor ama şu şekil. Herkes hep birilerini iki yüzlülük ile suçluyor, kötülükle suçluyor. Kendilerinin başına ne gelirse hep iyi niyetlerinden geldiğini, insanların onları hep kullandığını söylüyor. Yani birileri hep pis hep kaka. Eee ne var bunda diyorsan şu var bunu hepimiz yapıyoruz, ee hepimiz iyiysek kim aga bu kötüler? Kim bu iki yüzlüler? Biri de çıkıp desin ki ben puştum, iki yüzlüyüm hepinizi ben öttürüyorum. Biraz önce Hayko babadan şu şarkıyı dinlerken tekrardan geldi aklıma

 

Gör hangimiz tam masumuz

İmkanı bile yok.

Söyleme tertemiz olduğunu bana

 

Hadi kal sağlıcakla

Bir Cevap Yazın

