Birben’den Sporsal Bağlamlar

Posted: Mayıs 24, 2012 in Basketbol, Futbol
Etiketler:, , , , , , ,

Öncelikle tebrik ve özür ile başlayayım. Sezonun ilk yarısındaki Galatasaray-Beşiktaş maçında arkadaşın evde maçı izlerken Beşiktaş düşmezse iyi demiştim(Evet söylerken abarttığımın farkındayım). Çünkü lokavt yeni bitmiş takım sezon ortasında derme çatma toplanmış neredeyse kadro derinliği hiç olmayan bir takımdı. Şahsen Beşiktaş’tan hiç bir başarı beklemiyordum ama helal olsun bütün oyunculara ve teknik ekibe, futbolda nerdeyse dibe vurdukları sezonda 2 kupa + final gördüler ve belki bir kupaları daha olacak. Geçen sene Galatasaray’ın başına gelen gibi bu seneki başarı da umarım Beşiktaş taraftarının basketbola olan ilgisini önümüzdeki sene tavan yaptırır. O yüzden büyük bir özür ve büyük bir tebrik Beşiktaş basketbol takımına. Bu konuda son bir parantez aslında Serhat Çetin için açmak lazım, bu elemanı sezon başında takımdan göndermek için günde 3 antreman yaptıranlar birazcık utanmışlardır umarım.

Play-off maçlarını maalesef izleyemedim ama Galatasaray’ın düşen performansından bahsediyor bu işin üstadları. Buna rağmen taraftarın takıma verdiği destek bence muazzam. Şimdi Euroleague’e direk katılma olayı zannımca yalan oldu, o yüzden bu transferde sıkıntı yaratabilir ama önümüzdeki sene takımın bu senekinden iyi olacağını tahmin ediyorum. Gönlümden geçenler de, Shipp’in türk statüsüne geçirilip Shumpert abiye yol verilmesi, Kerem Gönlüm’ün takıma katılması, Furkan’ın takımda kalması, Furkan ve Göksenin’in gelişimlerine devam etmesi, bir tane kalıplı uzun ve skorer kendi şutunu yaratabilecek 2-3 numara alınması.

Bu aralar bir Nevriye Yılmaz – Galatasaray dedikodusu dönüyor, her sene bir posta döner ama bu sefer şubeden direk ilgilendiklerine dair de açıklama geldi. Gelmesin diyenleri anlamıyorum gerçekten, şu anda elinde Türk uzun kim var? Piyasada Nevriye kadar kaliteli uzun var mı? Yok yani, eğer ekonomik şartlar uygun olursa havada karada kapılmalı ama tek bir çekince var o da belindeki sakatlığı. Ölü yatırım da yapmamak lazım. Tabi sorarsanız Cem Akdağ’ı oyalayıp vaz geçen, Işıl Alben’i ederinin üzerinde fiyatla takımda tutan şubeye güveniyor musun? Hayır. Umarım onlar da beni Beşiktaş erkek takımı gibi yanıltırlar.

Bir de Aslantepe’nin Beşiktaş ile ortak kullanılması muhabbeti var. Şimdi ben kafa olarak o stadda sadece bizim oynamamızı isterim ama buna argüman olarak onlar bize zamanında stadlarını vermediler biz de şimdi vermiyoruz dersen benim aklıma 2 şey gelir, 1- top benim oynatmıyorum kafasındaki çocuk şımarıklığı, 2- “siz bizi vurdunuz biz de sizi vurucaz” töre kafası. İkisinin de bize ters olması lazım, bizim de ileride onlara işimiz düşerse bu sefer onlar da bize siz bize vermediniz biz de size vermiyoruz dicekler, al sana sonsuz döngü. Yani ben Beşiktaş taraftarına maalesef güvenmesem de bir şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Kendimle çelişiyo gözüksem de İlk önce dediğimi tekrarlıyim ben isterim ki o stadın adı sadece “Ali Sami Yen” olsun ve sadece biz oynayalım.

Tahminsel bağlamlardaki rezil durumuma rağmen içimden geçen (istediğim) NBA finalini de söyleyerek sözlerimi burda noktalamak istiyorum sevgili okur. Spurs-Celtics, Celtics şampiyon, KG4MVP (:

Bir Cevap Yazın

