Hebeles01e05

Posted: Mayıs 10, 2012 in ölesine

– Previosuly on hebele

Hele ki kitaplar uykusuzlar falan getiriyorlar yanlarında, utanmasam oturup ağlarım sevgili okur o derece.

Getirdikleri ve okuduğum iki kitabın isimleri: “Aylak Adam”, “Uyuyan Adam”. Yorumu sana bırakıyorum sevgili okur.

– Sunum yaparken espri yapıp tepki alamayıp kendi kendine histerik gülen adamın dramı. Halbuki adam dedi dedi inanmadınız bak noldu şimdi.

– Geçen gün “Deyimleri Sevenler ve Yaşatmak İsteyenler Derneği”nden ulaştılar bana, iş teklif ettiler. Dedim aga napıcam hayırdır, dediler “Saç sakal birbirine karışmak” deyimi için sizi Şekil 1.a yapmak istiyoruz dediler. Fotojenik olmadığım gerekçesiyle tekliflerini reddetmek zorunda kaldım.

– İzliyo musunuz bilmem ama “Suskunlar” diye bi dizi var. Ben izliyorum, özellikle başta çok sağlam girdiler diziye şu anda biraz düştüler. Bir de ben sağlam “Behzat Ç.” izleyicisiyim. Şimdi eğer bu ikisini de seyrediyosan bi düşünsene sevgili okur, Behzat amirimin “Suskunlar”ı yakalaması kaç saat sürerdi aceba (: (Hayalet reyiz) Arkadaş kurgu falan eyvallah iyi güzel de mala bağlamayın be arkadaşım. Ha şimdi burdaki esas kritik soru hala bu diziyi izleyen ben mi daha malım yoksa diziyi çekenler mi? Koşunun galibini fotofiniş ile yarış hakemleri belirliyecek. ahanda AT!!!

– Malum Kızılay Iphone dağıtımına son sürat devam ediyor ama şimdi bana söyler misiniz iphone bir nokia 7110 mudur? Hatırlamayanlar için gelsin.

Hatırlasana aga Neo abi bi açtıydı telefonu ohh yeahh kool beybi. Neymiş iphone muş. pehhh

– Bir moda eleştirmeni edasıyla bu sefer bağyanlara şaka lan şaka kadınlara bir eleştri getiriyorum. Şimdi dar pantolon olsun tayt olsun giyiyosunuz negzel, sonra popoyu da açıkta bırakıyosunuz bu da negzel (herkes de değil tabi😀 ) Yani evden çıkarken aynaya baktığınıza da eminim ama arkadaş o donsal bağlamdaki görüntü ne iğrenç duruyo görmüyo musunuz yahu. Yani yeaa biz sallamıyoruz dicek olsanız ağzımı açmam ama öyle olmadığını biliyorum. Bunun çareleri var sonuçta, ya çaresine bakın ya giymeyin arkadaş😀 Bu sefer de tekrarlıyorum, eğer bu görüntüden hoşlanan erkek varsa yine sonsuza kadar susabilirim.

– Zamanında 10 dakika ulaşamadığında delirdiğin insandan senelerdir haber almayıp öldü mü kaldı mı diye merak etmiyosun ve şu anda tanımadığın birini ileride deli gibi merak ediceksin. Ne acayip kafalar ne acayip hayatlar yaşıyoruz arkadeş.

Şarkıda da dediği gibi

aynı köşeye oturmuşuzdur köhnede
belki de birkaç gün arayla
olamaz mı?
olabilir.

Yorumlar
  1. bak geçende de gördüydüm de bişey demiyim dediydim, yahu insanların giydikleri şeye niye bu kadar takıyosun ki, o kendini öyle rahat, öyle güzel hissediyosa bırak giysin. başkaları hoşlansın diye giyinmiyor ki kimse, herkes kendine evden çıkmadan aynada bakıyor ve ne güzelim lan diyor öyle çıkıyor evden. ne bileyim yani, çok saçma geliyor insanların ne giydiğine takılmak.

    bi de “Zamanında 10 dakika ulaşamadığında delirdiğin insandan senelerdir haber almayıp öldü mü kaldı mı diye merak etmiyosun ve şu anda tanımadığın birini ileride deli gibi merak ediceksin. Ne acayip kafalar ne acayip hayatlar yaşıyoruz arkadeş.” demişsin. aslında zamanında o ulaşamadığında delirdiğin insanı hala merak ediyosun ki böyle bişey yazıyosun farkında mısın? hala merak etmiyor olsan çünkü böyle bişey yazmak aklına bile gelmez. hayatına giren/çıkan herkesi, 30 sene de geçse -ha delirmesen bile haber alamayınca- merak ediyosun ya. asıl benim kafamı kurcalayan soru bu.

  2. birben diyor ki:

    İnsanların çoğu başkalarına güzel görünmek, birilerini etkilemek için giyiniyorlar, bu gerçeği görmüyo olamazsın. Zaten böyle bir salvoyu beklediğim için(ama bu sen değildin) ” yeaa biz sallamıyoruz dicek olsanız ağzımı açmam ama öyle olmadığını biliyorum” diye yazdıydım (: Kimseye de bişi dediğim yok zaten sadece kendi eleştirimi getiriyorum, merak etme dün gece buna kafaya takıp içmedim😀
    İkinci mevzuya gelince, şarkıyı dinliyodum o yüzden ilkin şarkıyı düşündüm ve şarkı beni ilk söylediğime götürdü, yani oturup birilerini düşünürken yazmadım bunları. Evet yalan yok bazen aklıma geldiği oluyo bazılarının ve acep napıyodur şimdi diyorum ama 3 dakika sonra bunu düşündüğümü bile unutmuş oluyorum muhtemelen. Senin dediğin gibi haber alamayınca merak ettiklerim olursa o zaman zaten onla konuşmama uzak olma gibi sebeplerim yok demektir. Ararım direk ha artık o konuşmak istemeyebilir benimle o zaman yapacak bişi yok. Peki o zaman yine meraklanır mı insan? Orasını bilemiyorum işte. Ben öyle senelerce birisini beklemek geyiklerini sadece filmlerde falan gördüm zannımca (: Yani kısacası hayatının içine herhangi bir zamanda girmiş birisini gün gelir hatırlarsın(onu hatırlatacak bişey olur, şarkı, yemek, ortak arkadaş vs.) ama sonra yine unutursun. Yani en azından zannımca öyle😀

Bir Cevap Yazın

