Hebele s01e04

Posted: Mayıs 3, 2012 in ölesine

Pantalonunu götünün altına indiren genç çok çirkin gözükmüyor mu? Varsa güzel bulan kadın sonsuza kadar susucam. Bence hemen bitsin.

Belki de hayatımda ilk kez mayıs ayında kalın palto ile dolaşıyorum. Belçikanya havası düzelsin. Mikail reis bi el at sıkıldım.

Şu hayatta kendini güzel sanan kadın kadar tehlikeli bişi yok üstadım farkında mısın? Sanıyor ki dünyanın merkezi ve herkes ona hasta ama farkında değil ki çoğu onu sadece yatağa atmak istiyor. Ah güzelim accık kafanı kullan.

Bak bi de 140 karakter ile aforizma yaratmaya çalışanlar çok tehlikeli. Bazen düşünüyorum tivıtır öncesi napıyodu bu insanlar diye.

Gün geçmiyor ki good morning, see you ikilisinden başka cümle kullanmadan gün tamamlamayayım. Yuropanyadayım diye sanırsın ingilizcem gelişiyor. Fak det şit adamım.

2 haftadır arkadaşlarım geliyor yanıma nasıl mutlu oluyorum bilemezsin sevgili okur. Hele ki kitaplar uykusuzlar falan getiriyorlar yanlarında, utanmasam oturup ağlarım sevgili okur o derece.

Hiç bu kadar eğlenmemiştim, hiç bu kadar sevmemiştim vb. laflardan kaçınmak lazım aga. Şu anı onore edicem diye geçmişi sikiyoruz farkında değiliz. Bozuk para gibi düşünmeden harcıyoruz bu lafları, geçmiş anların hisleri varsa çok pis gönül koyuyorlardır bize. “Bu kadar” yerine “böyle” desek bence sorun ortadan kalkabilir. Hiç böyle eğlenmemiş ve ya sevmemiş olabiliriz ama şimdi kadar deyince adama sorarlar aga kaç kilo eğlendin ve ya kaç metre sevdin diye. Haksız mıyım ama sevgili okur?

Dedim ya arkadaşlar geliyorlar diye, bi tanesi de Duvel’i sevmesin arkadaş. Duvel’in Türkiye distributörü olmak şu dakka 10 numara girşimcilik olabilir ama kesin yığınla zamazingosu vardır. Yaşatmazlar Kamil seni o piyasada heveslenme boşuna. Zamanında bunu cider için de düşünmüştüm ve fekat hala yok zannımca Türkiye’de. Olsa var ya su gibi akar şerefsizim. Şerefsizim dediysem lafın gelişi yoksa bu şerefsizim lafı yüzünden kavgaya meyil eden arkadaşım var. Güzel insan, öperler seni.

Feysbuk yerine tivıtır artı pinterest kullanmak çok daha güzel aslında ama bunu nasıl anlatırım bilemiyorum şu anda.

Taksim’de 1 Mayıs kutlamak kesinlikle Amsterdam’da Queen’s Day kutlamaktan daha eğlenceli ve daha güzel.

Aylak Adam’dan alıntı ile bitiririm o zaman. “En az umutlanmaları gerektiği zamanlar en çok umarlardı.”

 

Yorumlar
  1. pantolon meselesinde arkanda falan değil hemen önünde duruyorum, göz zevki bırakmayan bu manzara azalarak falan değil direk bitsin !
    Mikail reyiz bizi terketti ama bize söylemiyorlar bence, zira Mayıs İstanbul’da da soğuk =(

Bir Cevap Yazın

