Sadece O AN

Posted: Ağustos 22, 2011 in ölesine, hayat
Etiketler:

Ne bilim sonunu getiremedim yazının, ne demek istedim onu da bilmiyorum. Ama yazar değilim, okunma kaygım yok o yüzden bu haliyle postalıyorum sevgili okur

—————————————————————————————————————————————————————————————————–

AN evet sadece ufak bir zaman dilimi olarak AN. Bütün yaşadıklarımız aslında o AN için hepsi sadece o ANa özel. O zaman neden birisi gelip size ama sen bana seni seviyorum demiştin diyebilir? Evet seviyordum seni ama o ANda sevmişim. Bu ne şu anda seni sevmemi zorunlu kılar ne de o anda seni sevmediğim anlamına gelir. Hep yanlış yaptık, hep ilerisi için sözler verdik birbirimize, daha 1 saat sonrasını bilemezken hem de. Seni hep sevicem. Nerden biliyosun lan? Hele benim gibi  salaklar, sevgisini çok daha çabuk belli eden salaklar, severiz evet biz çok çabuk severiz. O AN çok severiz hem de o an belki yaptıkları, belki söyledikleri, belki bakışları belki kokusu ne bilim bişeylerini sevmişizdir ve sonrasını düşünmeden söyleriz sevdiğimizi. Ama her seferinde unuturuz, herkes aynı düşünmez ve o AN için söylediğin seni bağlamıştır artık sen hep sevmek zorundasındır. Peki diceksin o zaman sürekli bir insanın yanında olmayı nasıl seçiyoruz? Burda iki gözlemim var ya Behzat amirim gibi herkes mutlu mu olacak biz de mutsuz olalım diyorlar ya da tahmin ile hep o AN gibi olmasa da o ANa yakın şeyler hissedicem diyorlar ve gittiği yere kadar götürüyorlar.

İnsanların bu o AN için söyledikleri sözlerin altında kalmaları gibi bir durumda şöyle oluyor aslında. Bir insana bir iyilik yapıyorsunuz, sonra bir tane daha sonra bir tane daha ve gerçekten karşılık beklemiyorsunuz. Sonra bir AN yapmak istemiyorsunuz iyiliği ama artık o iyilik değil ki o artık sizin yapmak zorunda olduğunuz bir şeye dönüştü. Ve siz bunu yapmadığınızda birden kötü olursunuz, yaptıklarınızın hepsi unutulur, sadece o son AN kalmıştır akıllarda.

Bırakın şu AN ne hissediyorsak söyleyip yapabilelim, birbirimizi bir sonraki ANda, bu ANda yaptıklarımız ile sıkıştırmadan. Bana daha mutlu oluruz gibi geliyor sevgili okur, ne dersin deneyebilir miyiz sence?

Yorumlar
  1. Ilbay Şeyma diyor ki:

    Vay,güzel yorumlanmış bi cümle.:)

Bir Cevap Yazın

