Yeni Mezun Bilgisayar Mühendisleri İçin İş İlanı!

Posted: Nisan 27, 2011 in Bilgisayar, hayat, teknoloji
Etiketler:, , , ,

Selamlar efenim,

Çokça duyduğumuz bir serzeniştir,

“Kimse yeni mezunu işe almıyor, herkes tecrübeli çalışan arıyor. Biz nasıl tecrübe kazanacağız o zaman”

Haksız da sayılmazsınız pek. Ama işte siz yeni mezunlara fırsat (:

Çalışmakta olduğum ARDIC ARGE yeni mezun arıyor. Şimdi aranan özelliklere gelelim:

  1.  Java ile geliştirme yapmak istemesi
  2. Öğrenmeye istekli olması
  3. Takım çalışmasına yatkın olması
Gördüğünüz üzere istdiğimiz şeyler sizin yeni teknolojileri öğrenmek istemeniz ve bunu yaparken kavga etmememiz (: İyi dart oynamak artıdır😛. (Şirkette rakip bulamıyorum kendime de😛 )
Bu yeni mezun arkadaş benimle aynı takımda çalışacağını da söyliyeyim😀 Benimle aynı takımda çalışmak istiyorsanız beni bulun ((:
Edit: Ben artık ARDIÇ ailesinde çalışmıyorum. Tamamen kişisel sebeplerden ötürü, o yüzden beni bulmayın ama şirketin sayfasından bakıp başvurabilirsiniz hala zannımca.

Bir Cevap Yazın

