Bir Gece yarısı yazısı

Posted: Nisan 10, 2011 in ölesine

Anlamsız manasız bir yazı olacak bu, girişi gelişmesi sonucu olmayan. Sadece yazmak istenildiği için yazılan.

Seni seviyorum demek nasıl bir tabu olmuş farkında değiliz, aman sakın demeyin birbirinize her an eşcinsel de olabilirsiniz ve ya karşınızdakine yavşıyo da olabilirsiniz. Ne mutlu bana ki bunu korkmadan söyleyebileceğim arkadaşlarım var etrafımda. Birisini seviyorsanız korkmayın lan ona söylemekten, illa başka bi anlam olmak zorunda değil arkasında ki sevmenin nesi kötü lan?

Sevmek sanki piyasaya düştü gibi biliyon mu? İzmirde sakız satan 12 yaşındaki kız bile kendisine çıkma(?) teklif eden çocuğu daha çok bekletemeyeceğini söyledi, nedenini şöyle açıkladı. “DAYANAMIYOM” Sevdim o küçük kızı, dobraydı en azından.

Bundan önceki yazıda yazdığım hayattaki can sıkıcı şeyler aynen duruyor, hiç bir değişiklik yok. Pampalar bi işi başladığınız zaman bitirin hiç ertelemeyin, ben ettim siz etmeyin.

Öyle bir dünya düşlüyorum ki çifte standart olmasın. (Okuduğun zaman bu mesajı alacağını biliyorum)

Öyle bir hayat düşlüyorum ki bu hayatın orospusu biz olmayalım

1 Mayıs’a gelin lan, biz LKD’nin yanında takılcaz büyük ihtimal, bilişim emekçisiyiz sonuçta, her ne kadar hepimiz patronuz ama siktiret emekçiyiz son tahlilde

İnsana küfürün yakıştığını düşünüyorum, küfür çirkin bişi değil bence.

Güzel rakı içen hatun kadar güzel bir hatun var mıdır acaba bu dünyada? Var sanki, GALATASARAYLI ve sek rakı içen hatun (:

Ne kolpa standartların var be pampa, haklısın pampa ama pampalık bunu gerektiriyo, rahvan geliyor kenara çekil yol ver.

365 gün balık olsa yerim sanki. Sanki fazla oldu, garanti yerim, son yediğim 2 balık da ne güzeldi be (:

Aslında bloga çok ciddi şeyler yazıcam ama üşengeçlik var biliyon mu? Misal OAuth yazıcam bi ara, NoSQL yazıcam bi ara. Free Software hakkında bişiler karalıcam aklımda var bişiler. Yüksek lisans yapmayı düşünenlere tavsiyelerim var. En önemlisi bilgisayar mühendisliği öğrencilerine söylemek istediklerim var.

Özellikle bu sonuncusunu çok yazmak istiyorum, yazsam çok küfür yicem biliyorum ama yazıcam bi gün biliyorum.

Çanakkaleli arkadaşlar bi değişik ya, ordakilerin kafası hep aynı işleyebiliyo. ayrı seviyorum o pampaları…

Yazılarım biraz Yılmaz Özdil stayla oluyor sanki😀

Hadi yeter bu kadar

Bir Cevap Yazın

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s