Sevgili blog

Posted: Mart 21, 2011 in ölesine

Okuyucuya Baştan Uyarı: Aşağıdaki yazı tamamen yazılmak için yazılmıştır, okumazsanız hiç birşey kaybetmezsiniz. Okurken geçireceğiniz zamanı ise kazanmış sayılabilirsiniz.

Sevgili Blog,

Çok canım sıkkın.

Japonya’da deprem oldu, tsunami oldu. Nükleer Santral patladı çatladı, her yer radyasyon

Doğa insanları süpürdü yine, beni bitirmeye kalkarsan ben seni bitiririm dedi. Bazıları duydu bunu ama duymayanlar da var.

Geçen gün süper bir fikir duydum, “Nükleer için referandum yapılsın, en çok evet oyu veren şehire nükleer yapılsın” diye. Ne süper olur di mi?

Libya karıştı, yine kardeş kardeşe düştü. Birleşmiş Milletler, birleşememiş halka karşı yine savaşta.

Devrim dediler, yok bunlar yine komplo dediler.

İnternetin en kötü yanı bu işte blog, bilgi kirliliği. Hangi bilgi doğru bilemedim.

İbo vurulmuş, Japonya ve Libya haberlerinin önüne geçmiş. Kan yerde kalmazmış.

Sırf dünya derdi de değil ki kişisel sıkıntılar da var be blog.

Tez için her gün zaman daralıyor ama yazdığım koda baktıkça midem bulanıyor, baştan da yazamıyorum çeşitli sebeplerden. Çok darlıyor içimi

Testlerden bir güzel sonuç çıksa ve hatta mezun olsam ne kadar rahatlıcam biliyo musun?

Yine biraya yasladık kendimizi blog, dertten kaçmak çözümmüş gibi kafayı dumanlamaya çalışıyoruz.

Dertten kaçılmıyo ama be…

Her sabah kalkmak, rutine bağlanmış hayatın sanki önceden yazılmış senaryosunu oynamak.

Yazar bu bölümde ne demek istemiş biliyosun, çünkü bi önceki bölümün aynısını demiş yine lavuk.

Haftasonu 3. arkadaşımı blog yazması konusunda heveslendirmeye çalıştım blog.

Benim gibi lavuklar yerine onun gibi güzel insanlar yazsın istiyorum.

Gezim dedim her fırsat bulduğumda ama biliyo musun şu tez ne kadar çok kafamı bozuyo

Evet haklısın, şu anda sana yazmak yerine onla uğraşmam gerekiyordu ama…

3 aydır aidatı vermeyi unutuyodum. Apartman yöneticisi ben yokum zannetmiş, varlığım yokluğum bir gibi gibi.

Birazdan kitabın bu sayfasını çeviricem, yeni sayfada ne okuyacağını bildiğin roman sıkıcı olur di mi?

Çok canım sıkkın be blog.

Bir Cevap Yazın

