En çok aranan kelimeler

Posted: Şubat 6, 2011 in ölesine

Bir türlü düzenli yazabilen bir blog yazarı olamadım. Yazdığımda bile belli bir konu tutturamadım zaten, başlarken gelişine ne olursa demiştim zaten ama hep düzenli yazayım dediğimde belli konularda kafa patlatıp yazayım diye düşünüyorum ama belki tembellikten, belki de başka sebeplerden bir türlü düzenli yazabilen bir adam olamadım. Bundan sonrası için de herhangi bir söz veremeyeceğim sevgili arkadaşım.

Arada girip bakıyorum ama. Giriliyor mu bloga noluyor diye, her hafta sonu alıyorum 50-100 hit🙂 Bu sefer baktım, bloga tüm zamanlarda en çok hangi arama sözcükleriyle gelinmiş diye, işte size ilk 5:

içki oyunları 415
abdi oyunu 308
alkol sonrası baş ağrısı 229
rakı baş ağrısı 170
alkolden sonra baş ağrısı 167

Şimdi herhalde neden hafta sonları hit aldığımı anlamışsınızdır (: Özellikle cuma ve cumartesi günleri, sevgili arkadaşlar içki oyunlarının peşindeyken, cumartesi ve pazar günleri içki sonrasındaki baş ağrılarını nasıl geçireceklerinin derdindeler (: Okuyanlara faydamız dokunduysa ne mutlu😀  Belki de biraz daha içki olayının üzerine eğilmek lazım (:

Sevgiyle ve içkiyle kalın (:

Bir Cevap Yazın

