Baş ağrısı

Posted: Ağustos 22, 2008 in hayat
Etiketler:,

Çok okunan süpersonik yazılarıma bir yenisini ekliyorum büyük okuyucu kitlem. Saydım tam tamına 34.276.803 kişisiniz. Herhalde bu bir rekor olsa gerek. Hazır olimpiyatlar devam ederken bu rekorumu tescilletip bir de olimpiyat madalyası alayım.

Neyse konum baş ağrısı, bundan öncekiler hasret gidermeydi beni özlediğinizi düşünerek. Evet eski yazılarımızdan bir tanesinde alkol aldıktan sonraki baş ağrısını nasıl önleyebileceğinizi ha önleyemediniz nasıl üstesinden gelebileceğinizi bilimsel verilere dayanarak anlatmıştık. Şimdi ise normal zamandaki baş ağrılarına gelicez, pek tabi baş ağrılarını başlı başına anlatmamı beklemeyin benden sevgili 34.276.804 adet okuyucum (sayılar arasında fark var biliyorum ama şimdi bi kişi daha geldi üşenmedim sağlaması için bi daha saydım, doğrudur…) Baş ağrısını geçirmek aslında diş ağrısını geçirmeye başlar, sebebi ne olursa olsun ki ne olabilir baş ağrısının sebebi; ateş, tansiyon, stres, uykusuzluk vs. bu durumlarda napıyoruz direk alkol alıyoruz (: ama alkol ile birlikte geçen yazımda değindiğim hususları unutmuyoruz ve bilinçli bir şekilde tüketiyoruz alkolümüzü. Sonra alkolün gevşettiği bünyemize sağlam bir uyku çektiriyoruz ve bir de ne görelim daha uyumadan baş ağrıız geçmiş sabah kalktığımız da ise bomba gibiyiz…

Hadi bakalım sevgili okuyucularım bu önemli bilgiyi hiç bir zaman aklınızdan çıkarmayın…

Sağlıcakla kalın…

Bir Cevap Yazın

