Ryan Gomes Wolves ile yeniden anlaştı.

Posted: Temmuz 30, 2008 in Basketbol
Etiketler:, , , ,
Ryan Gomes ve Turkiswolves

Bu sene bittikten sonra sınırlı serbest kalan Ryan Gomes takıma geri dönmesini en çok istediğim oyuncuydu hatta KG takasından sonra Al Jefferson ile birlikte kesin gelmesini istediğim ve geldiğinde çok sevindiğim oyuncuydu.

Geçen sene Efes Pilsen ile maç yapmaya geldiklerinde Turkishwolves grubumuz olarak maça gittik ve maçtan sonra onlarla fotoğraf çektirme şansını yakalamıştık. Tek konuştuğum oyuncu oydu, fotoğraf çektirdikten sonra dikildim karşsına ve dedim “bu sene en iyi 6. oyuncu sen seçileceksin ligde buna inanıyorum” gülümsedi ve teşekkür etti. O zamanlar ben onun benchten geleceğini düşünüyordum ama o konuda yanıldım maçların çoğunda (74 maçta) ilk 5 başladı ve takımın en istikrarlı oyuncularından (zaten pek istikrarlı oyuncu yoktu ya…) biri oldu. Benim dileğim gerçekleşmedi ama tahmin ettiğim gibi oynadığı oyun ile minnesota basketbol seyircilerinin sevgisini kazandı.

Bu sene aynı düşüncemi tekrarlıyorum ve bu sefer Gomes’un en iyi 6. oyuncu seçileceğini söylüyorum. Geçen seneki kısa ilk 5te 4 numara olarak baya süre aldı, bu sene hem 3 numarada hem de 4 numarada takıma katkı yapacak, her ne kadar 4 numaramız baya kalabalık olsa da ama bu sene benchten gelecek çok büyük ihtimalle. Ryan Gomes Timberwolves için tam bir glue guy (birleştirici oyuncu)

Gomes ayrıca sadece basketbol sahasının içinde değil dışında yaptıklarıyla da çok iyi işler çıkarıyor…

Son olarak McHale’e verelim sözü:

This isn’t fantasy basketball,” McHale said. “Statistics mean nothing; you’ve got to win. I think Ryan would be the first one to tell you, if his statistics went down and the wins went up, he’d be just as happy. … He just brings a level of basketball IQ, maturation, understanding, accepting, a real professional level to the team, which is great for such a young guy.”

Bu senenin hem Ryan Gomes için hem de Minnesota Timberwolves için iyi geçmesi dileklerimizle🙂

Ryan Gomes ve Turkiswolves

Bir Cevap Yazın

