Merhaba

Posted: Mayıs 30, 2007 in hayat
Etiketler:

Merhaba,

Çok uzun zaman önce açmaya karar verdiğim ama sonra nedense sürekli ertelediğim blog bugün itibariyle gerçekten açılıyor. (Hatta bu yazının ilk yazılma tarihine bakarsanız Mayıs 2007, 1 seneden fazla olmuş be vay anam vay🙂 ) Dün akşam bir dostumun tavsiyesi üzerine gerçekten de bunun zamanının geldiğine karar verdim. Ne kadar sürer bu kararlılık görücez bakalım…

Arkadaşım hem kod yazarsın hem de küfredersin diyerek beni gazladıysa da neler yazacağız hep beraber göreceğiz bakalım.

Bazı blogları okuyup yahu ne güzel yazıyorlar keşke ben de böyle yazabilsem dediğim çok olmuştur ama benim yazacaklarımın öyle sürükleyici bir dili olacağını zannetmiyorum. Neyse eğer birileri okur da ileride yorum yaparsa görürüz bakalım.

En yakın zamanda görüşmek üzere…

Bir Cevap Yazın

